субота, 5. фебруар 2011.

Đani preti učesnicima Parova

Saša Ćurčić nastavlja da napada učesnike rijalitija „Parovi“.

 


Đani je malo nervozan. Bivšem fudbaleru najviše ne živce ide Aleksandra, devojka Džimija Barke. Već od ranog jutra počinje da je psuje, čim mu se prvi put ljubazno obrati.

- Šta ima ona da mi poželi dobro jutro! Nemam šta da pričam s njom. I ko je ona da mi kaže da se ne razumem u istoriju Partizana. Ja sam igrao za Partizan, ne ona - zvocao je Saša Ćurčić:

- Svi se ponašaju kao najveći džet-set, a nisu to. Suše se od hepatitisa i side. Svi imaju narkomanske face. Aleksandru bih sahranio da nije žena. Ona je VIP jer poznaje mene!

Kad je Džimi seo za sto, obrušio se na njega.

- Ko si bre ti, mamu ti j..em! Idi u Pančevo, šmrči amonijak. Sad ćete da letite napolje.

- Čemu ta priča? - mirno je pitao Džimi.

- Nemoj da mi se obraćaš! Ti nisi čovek! Vidi na šta ličiš! Nemoj da ti nabijem viljušku u oko! I smiri tu tvoju devojku. Manje se drogirajte, a više čitajte srpsku istoriju. Da vidite šta je Đani uradio za Srbiju.

Saša se potom povukao u sobu sa Ivanom, s kojom je ušao u rijaliti:

- Smiri se malo. Izbaciće nas, probaj malo da izdržiš. Možeš li? Treba da zaradimo nešto, a ispašće da mi treba da platimo ako ne bude kako treba.

- Ne mogu. Sve ću da ih pobijem! Nalupaću im šamare!



Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара:

Постави коментар