недеља, 6. фебруар 2011.

Maja vređala Firčija i Ćema

Kada su Maja i Firči ušli u “Dvor“, dvorani su prokomentarisali da će sigurno “pasti atomska bomba“. To se i zbilo u četvrtak uveče, kada su Firči, Ćemo i Deni pevačici iz šale ukrali dukate.


 


Ipak, šala je prouzrokovala do sada neviđenu svađu na kraju koje je Maja plakala i pretila svima. Ćemo i Deni su presekli Majinu kesicu sa dukatima, a Firči joj je ukrao sve dukate. Maja je počela da ga juri po dvorištu, a Firči se smejao i nije hteo da joj vrati pare. "Ti si veoma nekultuturan. Videla sam koliko jedeš. Sve dukate si spucao u dupe. Meni vrati moju vrećicu, a dukate zadrži da bi mogao da jedeš. Odmah da si mi vratio!" vikala je Maja, a Firči je rekao da će razmisliti o tome i da je Maja veliko razočaranje za njega. Dukate joj, naravno, nije vratio. Uznemirena nastalom situacijom, Maja je legla u krevet, pokrila se preko glave i počela da plače. Međutim, to je nije sprečilo da se u pauzama šmrckanja obračuna i sa Ćemom. "Nisam ti ja Urška, tako možeš sa nekim ko je tvoj nivo. Ti i Deni treba da imate meru sa nama koji smo nešto uradili u životu. Vi ste ovde ubačeni samo da bi imali koga da izbace!" vikala je Maja kroz suze, pokušavajući da što više uvredi pevača. A Ćemo je bio izuzetno potresen: "Mi smo prvi put u rialitiju, a tebi je ovo već hobi ili zanimanje!" uzvratio je i objasnio joj da poštuje njenu karijeru, ali da smatra da je pokvarena žena. Ćemo je počeo i da je psuje i vređa, a Maja je na kraju zapretila: "Videćemo kad izađemo ko će kako da prođe!" plakala je Maja. Ni nesretni Deni nije mogao da prođe bez ukora. Međutim, njega Maja nije vređala, već mu je tražila pare. "E Deni, sutra ujutru mi ti praviš doručak, a do ponedeljka ćeš mi svaki dan davati pare. Jesi li čuo? Je l’ razumeš? Ti si kriv što ja sada nemam pare!" vikala je Maja i na njega dok su joj se suze i dalje slivale niz lice.



Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

Нема коментара:

Постави коментар