субота, 5. фебруар 2011.

Maja Nikolić napada učesnike Dvora

Pevač isekao Nišlijki kesu s dukatima, a ona ga onda izvređala bez pardona.


Ratoborna Maja. Nikolićka je uspela da se posvađa s većinom dvorjana. Ćemo joj je iz zezanja isekao kesu s dukatima, a posle joj je Firči te iste dukate pokupio i strpao kod sebe. Ona se ostrvila na pevača govoreći mu da tako može sa Slovenkom da se sprda, ali ne i s njom.

Maja: Ne možeš meni da vulgarišeš, jer ja nisam Urška. Tako možeš s nekima koje su tvoj nivo. Ti i Deni treba da imate meru s nama koji smo nešto uradili u životu. Vi ste ovde ubačeni samo da biste imali koga da izbace.
Ćemo: Sad si me povredila. Mi smo prvi put u rijalitiju, a tebi je ovo već hobi, ili zanimanje. Ti ne znaš da li si došla, ili si pošla. Kako ti jedeš g..na. Nemoj puno da jedeš g..na, nisu zdrava. Hoćeš da se j..eš, a nećeš da ti uđe. Voleo bih da ispadnem da te više ne gledam.
Maja: Samo sam ti otvorila oči. Ti meni nešto kažeš... Sišao si s brda. Skini mi se s grbače i zezaj se sa onima koji su tvoj nivo. Ja nisam tvoja drugarica niti ću to ikad biti. Treba ti još deset života da bi postigao ono što sam ja.
Ćemo: Ne daj bože da budem kao ti. Poštujem tvoju karijeru, ali tebe ne mogu, pokvarena si žena.
Maja: Samo se smej. Videćemo kad izađemo ko će kako da prođe.
Ćemo: E, ovo je već pretnja.
Maja: Pa, da. Čuo si. Zapamti šta sam ti rekla. Te seljačke crnogorske fore... Udružili se i ovde. Ti si nevaspitan, rastao si u zoološkom vrtu.

Nakon Ćeme - Firči. Maja se posle svađe s pevačem unela u facu bivšem bubnjaru i mahala mu rukama ispred nosa, besna što joj je uzeo dukate.

Maja: Ti si jako nekulturan. Videla sam koliko jedeš. Sve dukate si spucao u dupe. Meni vrati moju vrećicu, a dukate zadrži, da bi mogao da jedeš. Odmah da si mi vratio!
Firči: Jesi završila? Razmisliću o tome. Kakvo razočaranje.

Maja se trudila da isprovocira koleginicu, ali ova ipak uspela da se nekako izbori s njom.

Ćemo, pa Firči, i za kraj Bebi Dol. To je redosled kojim je Maja napadala učesnike rijalitija „Dvor“.
Maja: Bebi, daj nam malo trave, da nam svima bude lakše.
Bebi: Evo, imaš travu svuda oko tebe, brate.
Maja: Daj, smotaj meni malo, molim te.
Bebi: Jesi ti normalna, ženo?
Maja: Jesi ti normalna? Hoćeš da ispušimo po jednu?
Bebi: Je l’ čujete vi ovu? Koji je ovo jezik? Nešto duva sa strane. Majo, ne petljaj se sa mnom. Mi smo se dobro upoznale. Ne čačkaj me, znaš da se palim kao šibica.
Maja: Oladi od mene, ženo. Ti si devojka u 57. godini.
Bebi: Oladi ti, ženo. Ja nemam veze s tobom. Moraš da budeš još mnogo prljavija da bi od mene dobila to što tražiš. Hoćeš na sto da se popneš?
Maja: Hoću.
Bebi: Popni se. To je tvoj reljef. Ne diraj me, poješću te. Dobra ti je suknja.
Maja: A, tvoje pantalone su strava. Verovatno si ih oprala prošle godine.


Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

Нема коментара:

Постави коментар