четвртак, 17. фебруар 2011.

Ognjen Amidžić: Prvo brak pa deca!

Ljubav između Ognjena Amidžića i Danijele Dimitrovske cveta već sedam meseci, uprkos tome što popularni voditelj živi u Beogradu, a zgodna manekenka u Njujorku.




U intervjuu za „Press“ atraktivni par priča o tome kako neguju ljubav na daljinu, čime su jedno drugo osvojili i otkrivaju da ni današnji praznik, Dan zaljubljenih, ne mogu da proslave kao ostali. „ U ovom periodu uvek sam van zemlje. S obzirom na to da Ognjen ne može da mi se pridruži u Njujorku, Dan zaljubljenih proslavićemo preko skajpa. To uopšte nije loša ideja. Malo hrane, malo vina do dugo u noć i Sveti Valentin i Sveti Trifun zajedno!“, kaže Danijela, a Ognjen dodaje: „Nažalost, Danijela i ja smo razdvojeni na današnji dan jer je morala da se vrati za Ameriku, ali sam zato sinoć sve organizovao. Sve je počelo romantičnom večerom uz sveće, cveće, muziku i poklone. Ne proslavljam nešto praznike tog tipa, mada i oni imaju svoju draž. Svetog Trifuna slavim skoro svake večeri. S Danijelom, naravno“. Na pitanje da li joj teško pada razdvojenost budući da žive na dva kontinenta, poznata manekenka, kaže: „Moj posao je takav i poslednjih šest godina živim i funkcionišem na taj način. Mnogo toga mi nedostaje. Trudim se da budemo što manje razdvojeni, a današnja tehnologija olakšava situaciju“, i Ognjen dodaje: „Kao što bi i svakom drugom to smetalo. Ipak, dajemo sve od sebe da se viđamo što češće i da budemo što bliže“. A da li razgovaraju o braku, deci, zajedničkoj porodici...? „Sasvim je normalno da se dotaknemo toga ponekad. Ali ja imam još mnogo posla i poslovnih planova koje moram da realizujem pre toga“, smatra Dimitrovska, a Amidžić kaže: „Normalno da pričamo o svemu tome. Stavovi i razmišljanja nam se poklapaju i to je veoma važno. Ali još je rano za realizaciju“.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Постави коментар