субота, 12. фебруар 2011.

Ekrem: Bilo je strašno!

Ovu informaciju rekao je ekskluzivno za naš list vlasnik hita „Kuća pos‘o“ kada smo ga pozvali da ispriča svoje sećanje na noć koja je mogla da mu bude poslednja u životu.



Ekrem Jevrić



- Jao boga mi moga, bilo je strašno! A tek sada se bojim za sebe. Nešto mi noge otkazuju i kičma me strašno boli. Ustanem i nekad mi bude teško da hodam i stojim, a leđa me ubijaju od bolova ako mi veruješ. Moram da odem kod lekara, danas sam mor‘o, ali nešto mi se nije dalo - rekao je Ekrem za naš list i dodao da ga je bog pogledao i spasao te noći.

- Bilo je ljugavo nekako i odjednom zbog tog leda skliznusmo sa puta! Znaš li koliko smo se prevrtali, pa je onda i sneg od metar pao na kola. Gume su nam bile onako naopačke. Izgubio sam se na trenutak, ali sreća, naiđe neki čovek i uspe da me izvuče iz kola. Uplašio sam se da ne izginemo! Bio sam ja u bolnici, ali tada je bilo sve u redu, bili su i neki hitniji slučajevi, a tada sam se osećao dobro, pa sam otišao kući. Ne znam šta ću sada... Nego imam Igbalu, ona me sada čuva i brine da mi nešto ne fali. Eto ti ga, to ti je to. Hvala vama što brinete, živa bila mala! - pričao je Jevrić i dodao da jedva čeka sledeću nedelju da dođe u Beograd.

- Ako ne budem završio u bolnici, dolazim ti ja tamo krajem sledeće nedelje tu. Imam ugovorene neke nastupe i to po emisijama nekim. Ako mi veruješ, odbio sam dosta nastupa, ne mogu da stignem bre, svuda me baš traže da pevam i onako zbog „Farme“ - rekao je internet rekorder u telefonskom razgovoru za „Alo!“.

Na pitanje da li će mnogima ispuniti želju i nastupati zajedno sa Vesnom Vukelić Vendi, Ekrem Jevrić nam je otkrio da to ne bi smeo da uradi zbog Igbale. Pevač je svestan da bi takav nastup ljudi voleli, ali nema hrabrosti za to. - Znam da bi to bilo dobro i da narod nas voli, ali ćuti, bre, ne smem od Igbale. Nikako to! - šaputao je pevač da ga ne bi čula njegova supruga.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Постави коментар