уторак, 8. фебруар 2011.

Fiko: Dragana je moj tip žene

Nijedna vladavina ne traje večno. Jedne nedelje je bio kralj, a već iduće je izbačen. Naravno, Nebojša Čolić Fiko.




Urška te je spopadala. Kako si se izborio s njom?
- Urška je sjajna devojka. Na vreme sam shvatio da se oko nje skupljaju muškarci. Mi smo se zezali na prijateljskoj bazi. Ja sam čovek u godinama, a ona je mlada.

Zašto nisi spavao u krevetu sa Draganom Tripić?
- Nisam dao Dragani da spava sa mnom jer nenormalno hrčem.

Da li ti se tvoja kraljica Dragana svidela i kao žena?
- Kako da ne! Ona je sjajna žena. I psihički i fizički. Odlično izgleda za svoje godine.

Ko je najveća stipsa na Dvoru?
- Čini mi se, Mika. Nemam ništa protiv devojke, ali čini mi se da ima najdeblji buđelar.



Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара:

Постави коментар