уторак, 8. фебруар 2011.

Maja napala Lepu Lukić

Maja Nikolić se ponovo posvađala. I to sa Lepom Lukić.




Koleginice su se zakrvile u spavaćoj sobi, kad je Nišlijka počela da proziva dvorjane da joj nisu pružili podršku u borbi protiv Firčija. Ona je iz svog kreveta počela da provocira Lepu, koja je već bila u polusnu.

Maja: Eri Ojdaniću svaka čast za sve što je rekao za tebe. Vidim da je bio u pravu. Ja sam te poštovala, ali te više ne poštujem.
Lepa: Ti si došla da provociraš, ali u meni nemaš sagovornika.
Maja: Sram te bilo, možeš baka da mi budeš.
Lepa: Pusti to, ofucani su ti štosovi. Ti si mnogo bezobrazna. Ja kao baka zarađujem više od svih vas. Ajde ti u mojim godinama radi i zarađuj.
Maja: Ja tebe od danas ne poštujem. Bolje ti je da ćutiš.
Lepa: Zabole me, da ne kažem šta. Ti si ovde ušla ovde da se svađaš. Sram te bilo guzice tvoje. Jedi go. na. Ti si, bre, bauk, nisi žena. Mene narod voli, a ti se preispitaj malo.
Maja: Vidim kako te voli.
Lepa: Jok, tebe oštrokondžu će neko da voli. Ušla si da praviš gužvu.
Maja: Ajde, ućuti. Ti si baba od sedamdeset godina.
Lepa: Ti si poznata da radiš svašta u rijalitima.






Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара:

Постави коментар