четвртак, 10. фебруар 2011.

Izvređali se Nemanja Nikolić i Đus

Napadi na „Dvor“ balonima napunjenim bojom doveli su do novih svađa, u kojima je dominirao sukob Nemanje Nikolića i Đusa jer su imali različite strategije za odbranu objekata, što je kulminiralo izjavom zvezde „Granda“ da se reper ponaša pederski i kukavički.
Nemanja: Đus se ponaša pederski! Đus: Zabole me jaje!


- Objekte moramo da branimo sa sredine dvorišta jer je poenta da budemo obojeni kada nas budu gađali bojom - iznosio je svoju strategiju Nemanja dok se Đus oštro suprotstavljao.
- Zašto da stojim nasred dvorišta kad možemo da se branimo i sa trema, gde oni tu farbu u vidu bombe ne mogu ni da dobace? Mi možemo lepo da sedimo i pijemo piće dok oni tamo vise kao sise - govorio je Đus.
- To je kukavički! Neću više ništa da predlažem. Ako ćemo da se igramo, hajde da se igramo, ako ne, ostaćemo u kući i neka ofarbaju sve objekte - rekao je Nikolić, koji je potom besno napustio glavnu prostoriju dvorca.
I mada je delovalo da se razgovor na ovome završio, očigledno su pale još neke teške reči koje je kasnije reper prepričao Lani Toković.
- Nije mi prijalo kada mi je dečko rekao da sam peder i kukavica. Zamisli šta priča dečko? On je kao iznenađen i eno ga sad tamo, neće da priča sa mnom. Ma boli me bre jaje! - besneo je Đus pred Lanom, koja ga je ubeđivala da je Nemanje ipak dobar dečko.



Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

Нема коментара:

Постави коментар