субота, 12. фебруар 2011.

Bebi: Prijatelji me gledaju

Kada se otreznila pevačica je uzela nešto da prezologaji i sa Dejanom Milićevićem je analizirala svoje skandalozno ponašanje na "Dvoru".






- Užasni smo. Moja mama se verovatno drži za glavu i ne odgovara na telefonske pozive. Ovi moji kavaljeri mi gledaju kroz prste, nadam se. A prijatelji se verovatno smeju. Njima je to jedino zabavno, jer ne bi imali šta da gledaju u februaru na televiziji da ja nisam ovde. Tako je bilo i kad sam bila na "Farmi - rekla je Bebi Dol, između dva zalogaja i gutljaja supe, svom prijatelju i kolegi dvoraninu Dejanu Milećeviću, dok se treznila.

Bebi je svesna svog skandaloznog ponašanja na "Dvoru", ali je kroz smeh brzo našla opravdanje:

- Ali, dobro, nisam ja jedina koja sam odlepila.Mada, istina je da sam rođena za gluposti.


Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара:

Постави коментар