уторак, 8. фебруар 2011.

Tamara: Postalo je opasno na Dvoru

Pop pevačica Tamara Todevska, nakon što je zbog najmanjeg broja glasova publike u nedelju uveče napustila rijaliti šou „Dvor", kaže da je pretrnula od straha kada je ugledala pevačicu Maju Nikolić na vratima Pinkove palate!





-„Jako sam se uplašila u trenutku kada sam ugledala Maju na vratima 'Dvora'. Mnogo sam ogorčena na nju jer je bila toliko bezobrazna i nevaspitana na 'Farmi' da takvu ženu nikada nisam upoznala“, ogorčeno je za „Press“ istakla pevačica osvrnuvši se na trenutak kada ju je zvezda „Granda" Jovan Stefanović ispipao po bujnom poprsju.

-„To je bila šala, zezancija i deo rijalitija, pa ne vidim ništa loše u tome. Nije to bilo seksualno pipanje“, objasnila je Tamara. Inače, drugi dvoranin koji se oprostio od glavne nagrade vredne 50.000 evra, „kursadžija" Nebojša Čović - Fiko, otkriva da mu nije bilo svejedno kada se slovenačka voditeljka Urška Čepin uvijala oko njega.

-„Iako sam na Uršku gledao kao na ćerku, nije mi bilo svejedno kada je igrala oko mene - bilo me je sramota. Ona zna šta hoće i za mene je bila jedan fenomen", stidljivo je rekao zabavljač i uz to poručio da ozbiljne svađe tek predstoje:

-“Sada već postaje opasno u kraljevstvu, biće tu mnogo gadnijih situacija nego što je publika imala prilike da vidi u prethodnim rijalitima“, zaključio je Fiko.



Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара:

Постави коментар