уторак, 1. фебруар 2011.

Dejanu Milićeviću loše od kučića

Hteo da ode s Dvora zbog kučića.
Taman što su se svi dvorjani povukli u spavaću sobu, u ostalim delovima kuće nastao je opšti haos. Kučići su počeli da vilene i da kake i piške na svakom ćošku. Dejan Milićević je otišao do kupatila, ali se ubrzo vratio.

- Toliko mi se povraća da ne mogu da spavam. Sutra će da lete svi, ne zvao se ja Dejan. Možda im se sviđa da bacam fontanu svako veče. Mogu da biraju, ili kučići ili ja. Gušim se, ljudi, nije mi dobro od količine govana i mokraće koje ovi seratori prave.

Ovi kenjatori i seratori treba da lete napolje. Muka mi je od dlaka koje lete na sve strane, lepe mi se za grlo i guše me. Nabubrila mi je resica i osećam da ću se ugušiti ako legnem - zapomagao je Dejan, sve vreme sedeći na svom krevetu. On je u toku večeri nekoliko puta izlazio da povrati.


Smršao četiri kilograma

Dejan Milićević je vidno smršao, za šta je zaslužan „herba fast“. Naime, kada je Ognjen Amidžić upitao modnog fotografa i reditelja za novu liniju, Milićević je odgovorio da je za to zaslužan upravo pomenuti preparat.

- Smršao sam četiri kilograma zahvaljujući „herba fastu“. Jedem sve, ali manje. Popijem „herba fast“ svako jutro, i nije važno da li ga uzimam pre ili posle jela. Ne opterećuje me, a deluje - rekao je Dejan, na šta je Dragana Tripić uzviknula:
- Živeo „herba fast“!

Svi su aplaudirali Dejanovoj novoj liniji, a posebno su ga pohvalili Joca Stefanović i Bebi Dol.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара:

Постави коментар