субота, 12. фебруар 2011.

Ekrem Jevrić imao udes!

U nedelju posle nastupa koji je imao u jednom njujorškom lokalu blizu svoje kuće, doživeo je saobraćajni udes. I to onakav iz kojeg se retko izlazi živ. U kolima su sa njim bili i menadžer i njegov rođak. Ali sva sreća, nikome ne fali ni dlaka sa glave, uprkos višestrukom prevrtanju usled klizave deonice. Ekrem je izašao iz bolnice, a kad smo ga pozvali na kuću, prvo se javila Igbala:



Ekrem Jevrić



- Ej, zdravo! Kako ste!? Evo dobro sam nije loše. Ekrem je dobro hvala Bogu. Strašno sam se uplašila. Otrčala sam u bolnicu, ma pusti... bitno je da je sad sve ok. Nije povređen, samo neke lake povrede, tako kažu, a evo ga leži ovde, pita ko je to na telefonu - objasnila nam je još uvek uzbuđena Igbala, kojoj se ipak u glasu naziralo olakšanje.

- Ma nije ni vozio brzo, časna reč, nego su se okliznuli i prevrtali se tako. Čudo da je živ! - pokušala je da nastavi Igbala, a onda se iz pozadine začuo Ekrem koji je tražio da on preuzme slušalicu. Da se zna, ko u kući vodi glavnu reč!

- Alooo!? Zdravo, živi bili - lepo nas je pozdravio Ekrem, mada smo mi baš zvali da pitamo, da l je on živ...

- Ma evo bate, živ sam, dobro sam. Uplašio sam se jako i tako... sad je dobro. Nisam vozio brzo i nisam pio, časna reč. I nije bila nikakva deskoncentracija što pišu... Okliznilu smo se i tako se kotrljali, ma strašno je bilo.

Imam samo nekoliko modrica i moj menadžer i njegov rođak što je isto bio samnom su dobro, bogu hvala - objasnio je Ekrem kratko i ne želeći da se seća nemilog događaja.

- Vidi ovako, neću više o tome ni da razmišljam. Žao mi samo, nasekirao sam Igbalu. Samo je sekiram. Svašta je pretrpila zbog mene. Ali evo sad smo tu zajedno, a ja dolazim u Beograd u četvrtak već. Hodam sve ok! Ima zakazane nastupe po Švajcarskoj i tako... Iz Beograda moram da se odogovorim, zato dolazim, pa da se vidimo tamo - rešio je Ekrem da se već baci na posao bez obzira na nesreću koja mu se dogodila.

- Znaš pos'o bate, mora tako, yeah. Ajd živi bili. Fala vi, u zdravlje! - pozdravio nas je na kraju.

Ajde, pamet u glavu i u zdravlje ga i tebi bate!


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Постави коментар