недеља, 6. фебруар 2011.

Farma: Žestoka svađa Eve i Marijana

Marijan Rističević i Eva Ras žestoko su se posvađali na snimanju emisije „Talk show“, koja će se uskoro emitovati na KTV, zbog čega je glumica htela da napusti emisiju.





O tome kako je i zašto došlo do sukoba, nekadašnji farmeri imaju različito viđenje. “Podsetio sam je šta mi je pričala na Farmi, a to je da se njena majka razvela od oca jer je saznala da je homoseksualac. Kad je Boki ušao u rijaliti, Eva se preokrenula i počela da podržava gejeve,” kaže Marijan i dodaje: “Eva je veoma nervozna i toliko mrzi da ju je mržnja skroz zaslepila. Ponudio sam se i da je odvezem do Beograda nakon završetka emisije, ali mi je rekla da bi radije išla peške.” S druge strane, Eva Ras tvrdi: “Marijan laže! Nikad se nisam odricala svog oca, i to svi znaju. Napisala sam i roman o njemu „Divlji jaganjci“. Marijan je mali, promašeni političar, koji ne razume šta ja pričam. Mnogo mi je žao što sam pristala da gostujem s njim u emisiji. On je pljuvao Pink, „Farmu“, a ja nisam takva. Ja ne s****m u tanjir iz koga sam jela.” 




Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара:

Постави коментар